Eşti aici

SLOT SUMMIT 2016, O EDIŢIE CU MULTE RECORDURI ŞI NOUTĂŢI ÎN PREMIERĂ

După ce anul trecut Bucureştiul a găzduit în premieră evenimentul anual Slot Summit pentru Europa, ediţia din acest an a fost organizată la Berlin şi a fost marcată de mai multe recorduri şi noutăţi interesante.

Am fost invitat la acest eveniment în calitate de speaker şi am remarcat în primul rând că participarea la ediţia din acest an a atins un nivel fără precedent; astfel, prezentările din cele 3 zile de conferinţă au fost urmărite de 225 de persoane, participanţi, reprezentanţi ai sponsorilor şi prezentatori.

Un al doilea record înregistrat a fost numărul companiilor care s-au implicat în sponsorizarea evenimentului organizat de Clarion Events şi Totally Gaming Academy. Nu mai puţin de 25 de sponsori au susţinut Slot Summit 2016, dintre care 10 la categoria Gold, 8 la categoria Silver şi 7 în secţiunea Bronze Sponsors.

Evenimentul a fost susţinut de 2 parteneri speciali, D-SYSTEMS GMBH şi EUROCOIN iar pe lista celor 10 sponsori de la categoria Gold s-au înscris SCIENTIFIC GAMES, IGT, AINSWORTH, EGT, ARISTOCRAT, CASINO TECHNOLOGY, JCM GLOBAL, MERKUR GAMING, PLAYTECH şi APEX.

Acţiunile de networking, socializare şi divertisment, oferite participanţilor după încheierea sesiunilor de lucru din primele 2 zile, au fost organizate cu sprijinul SPIELBANK BERLIN şi STYLGAME.

Conţinutul conferinţei a reprezentat încă un record la Slot Summit, calendarul evenimentului incluzând 40 de prezentări desfăşurate incepând de luni, 18 aprilie până miercuri, 20 aprilie. O noutate introdusă la ediţia din acest an a fost organizarea prezentărilor în cadrul a 2 sesiuni desfăşurate în paralel, Main Stream (25 de prezentări) şi Tech Stream (15 prezentări).

Ca în fiecare an, evenimentul a fost moderat pe durata celor 3 zile de către Lucien Wijsman, Director of Content Slot Summit, care a deschis prezentările cu o foarte interesantă analiză a caracteristicilor, profilelor şi motivaţiilor clienţilor cazinourilor şi sălilor de jocuri din Europa.

Prezentările care au urmat au inclus subiecte legate de tendinţele care s-au conturat pe piaţa jocurilor de noroc din Europa şi din lume, pe aspecte legate de inovaţii şi tehnologii noi, dezvoltarea noilor jocuri, principii moderne în design-ul cazinourilor pentru următorii ani şi exemple de metode şi cazuri concrete aplicate în activităţile de marketing, investiţii şi operaţiuni.

În prima zi am remarcat prezentările „Are skill games the future for fun players in casinos?”, făcută de Paul Steelman, „Slot Design Crossover” susţinută de Alex Cohen şi „Immersive Gaming Entertainment” prezentată de Sonyia Nokolova şi Elena Shaterova de la Casino Technology.

Printre cele mai interesante prezentări din cea de a doua zi s-au numărat „Gaming Floor Insights” susţinută de Andrew Tottenham şi „Gaming Room Design Insights” făcută de Paul Steelman, precum şi „Slot Promotion Theories” prezentată de Arjan Korstjens.

Cea de a treia zi a fost deosebit de interesantă, în special datorită subiectelor prezentate de Valery Bollier, „Fantasy Sports”, Matthias Closterman, „Casino Scenic Environment” şi Tracey Charnay, „The Power of Bonusing to Players Whilst They Play”.

Nu au lipsit nici prezentările care au facut legătura dintre diferitele canale pe care se oferă experienţa jocurilor de casino şi a pariurilor sportive, un exemplu în acest sens fiind prezentarea lui Igor Samardzisky, „Land Based to Online”.

O altă premieră în programul ediţiei Slot Summit 2016 a fost includerea unei prezentări din România. În calitate de Director Marketing & PR Game World am avut plăcerea să prezint un studiu de caz despre organizarea promoţiilor la Game World Bucureşti Mall, în secţiunea „Slot Promotion: Theories and Case Studies” din cea de a doua zi a evenimentului.

La sfârşitul celor 3 zile pe durata cărora s-a desfăşurat Slot Summit 2016 organizatorii pot spune că au reuşit cu succes să atingă obiectivul declarat al evenimentului: Maximizarea profitabilităţii şi a potenţialului operatorilor de jocuri de noroc! Cea de-a doua ediţie a conferinţei din acest an este programată in perioada 6 – 8 septembrie, în Argentina.

Bonus: 

Share