Eşti aici

Programul Joc Responsabil

 Pe 19 mai a avut loc a doua ediţie a conferinţei „Practica în Jocul Responsabil” organizată de revista Casino Inside. Evenimentul s-a desfăsurat în sala Paris a Hotelului Novotel din Bucureşti şi a fost susţinut de Romslot – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi din România, Romanian Bookmakers – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România si programul Joc Responsabil.

Reprezentanţii programului Joc Responsabil au susţinut 3 prezentări, astfel: „Exerciţiu de conştientizare experienţială” de Dr. Cristian Andrei, „Sfaturi practice şi exemple concrete” de Dr. Psiholog Steliana Rizeanu şi „Caracteristicile jocului responsabil în online” prezentată de Dr. Psiholog Leliana Pârvulescu.

Din partea Romslot a luat cuvântul doamna Viorela Rădoi, în calitate de Director Executiv al asociaţiei, care a vorbit despre program şi a oferit statistici şi exemple de bune practici la nivel european. Punctul de vedere al Romanian Bookmakers a fost prezentat de Doru Gheorghiu, Directorul Executiv al Patronatul Organizatorilor de Pariuri, a cărui prezentare s-a concentrat în special pe dezvoltarea şi pe viitorul programului Joc Responsabil în condiţiile noilor prevederi legale, care reglementează domeniul jocurilor de noroc şi al evolutiei pieţei din România.

La eveniment a participat şi doamna Odeta Nestor – Preşedinte O.N.J.N, care a confirmat şi cu acest prilej susţinerea totală pe care o acordă tuturor iniţiativelor care privesc responsabilitatea socială a operatorilor de jocuri de noroc şi în mod special programului Joc Responsabil. Doamna Nestor a remarcat că programul Joc Responsabil a înregistrat rezultate concrete şi se află printre cele mai eficiente acţiuni de acest gen, operaţionale la acest moment în Europa.

În final, am reţinut o concluzie care mi-a reamintit de o reclamă savuroasă la Schweppes, care declara că este o băutură care „face diferenţa dintre bărbaţi şi băieţi”. In mod similar, interesul şi contributia la dezvoltarea programului Joc Responsabil fac diferenţa dintre operatorii care îşi organizează business-urile pe termen lung, îşi respectă clienţii şi înţeleg importanţa aspectelor de responsabilitate socială şi cealaltă categorie de operatori, care au o perspectivă limitată şi sunt interesaţi exclusiv de rezultatele pe termen scurt ale business-urilor lor.

Share