Eşti aici

FORUMUL MARKETING IN GAMBLING 2021

Cea de a 6-a editie a acestui eveniment anual a avut loc miercuri, 17 noiembrie. Organizat de revista Casino Life & Business, evenimentul a fost transmis live dintr-unul din saloanele de la parterul Casei Vernescu, o minunata cladire istorica de pe Calea Vernescu, ce gazduieste in prezent Palace Casino. Programul a cuprins 4 momente, dintre care 2 paneluri si 2 sesiuni intr-un format in premiera, de tip “foc incrucisat” de intrebari si raspunsuri, pe care organizatorii  l-au denumit „Ping-Pong Talks” Primul panel a fost dedicat aspectelor legislative si s-a bucurat de participarea reprezentantilor ONJN si ai caselor de avocatura reprezentate de doamnele Ana-Maria Baciu si Teodora Luca. In continuare am avut placerea sa moderez cel de-al doilea panel, dedicat eficientei in marketingul jocurilor de noroc, in contextul actual. Printre speakeri s-au numarat Mihaela Muresan – fondator Brand Essence, prezenta impreuna cu mine la Casa Vernescu si Arjan Korstjens – fondator ExPlayner & COO Merkur Casino Int’l The Netherlands si Ovidiu Joita - fondator iAgency.ro, ambii prezenti participand online, de la distanta. In cadrul acestui panel am dezbatut relatia dintre online si offline si aspectele specifice ale marketingului in aceasta perioada in care pandemia de coronavirus a afectat industria jocurilor de noroc la nivel global. Primul moment in fomatul „Ping-Pong Talks” a fost discutia pe care am purtat-o cu doamna Miruna Moanta, psiholog specializat in cadrul programului Joc Responsabil, despre profilul jucatorilor. Printre intrebarile la care s-au oferit raspunsuri s-au numarat „Care sunt aspectele care genereaza satisfactia si insatisfactia jucatorilor?”, Ce schimbari au intervenit in comportamentul jucatorilor după lock-down?” sau „Care este diferenta intre asteptarile pe care le aveau jucatorii înainte de pandemie și acum? In cadrul acestei discutii s-a inregistrat si „Minutul de Aur” al intregului eveniment, cu 2.532 de participanti care au urmarit simultan schimbul de intrebari si raspunsuri, pe canalele online pe care a fost transmis evenimentul Ultima parte a forumului de marketing in gambling a fost cea de-a doua sesiune de tipul „Ping-Pong Talks”, pe care am avut placerea sa o port cu domnul Bogdan Coman, Director Executiv ROMBET, pe subiectul comunicarii in doemniul jocurilor de noroc in contextul pandemiei din ultimele 20 de luni. Printre intrebari s-au numarat „Este accentul pe responsabilitate o carte castigatoare in comunicarea in contextul actual, sau din contra, mai degraba ar trebui pastrat caracterul ludic, distractiv al jocurilor de noroc in comunicare?” sau „Ce putem spune despre cum s-a schimbat comunicarea cu ceilalti stakeholderi ai domeniului, respectiv autoritatile statului, sau diversi furnizori?” sau „Care au fost elementele de comunicare care s-au schimbat cel mai mult si care au ramas neschimbate?” Game World Romania s-a numarat si in acest an, ca la fiecare dintre editii, printre partenerii Forumului Marketing in Gambling.      

Share